גולדקנופף בנאום הבכורה בכנסת: "נדאג לכל האזרחים"

    איתי גדסי No Comments on גולדקנופף בנאום הבכורה בכנסת: "נדאג לכל האזרחים"

    ח"כ מן המניין: יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף נאם היום את נאומו הראשון במליאת הכנסת. "באתי לכאן, יחד עם חבריי לסיעה, מתוך הכרה ברורה – במסגרת תפקידנו ושליחותינו, נסייע לכל אזרח שיפנה אלינו, ללא הבדל שייכות"

    צילום: נועם מושקוביץ\דוברות הכנסת
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף נשא לפני זמן קצר במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו ואמר בין היתר: "התורה הקדושה אינה נחלת מפלגה מסוימת או מגזר מסוים בעם ישראל. היא נחלת העם כולו – ואין איש מאתנו ריבון או בעל סמכות לשנות כהוא זה מן הכתוב בה. זו אמונתי וזו השקפת עולמי, אך לא נשלחתי אל הכנסת ולא הגעתי אליה, כדי לחנך אחרים שיחשבו כמוני וינהגו כמוני. באתי לכאן, כמו כל חברי הכנסת האחרים, כדי לקיים ככל שאוכל את מה שאני מאמין בו שהוא טוב לעם ישראל".

    "באתי לייצג את ציבור שולחיי ולעמוד על זכויותיהם. באתי לכאן, יחד עם חבריי לסיעה, מתוך הכרה ברורה – במסגרת תפקידנו ושליחותינו, נסייע לכל אזרח שיפנה אלינו, ללא הבדל שייכות. באנו לכאן מתוך הכרה ברורה, ש- והיה אם נזכה ונקבל אחריות מעשית על משרד ממשלתי, על ועדה בכנסת או כל תפקיד ממלכתי אחר – נדאג לכל האזרחים בלי יוצא מן הכלל. אנחנו מאמינים, שזכויות אזרחיות, מגיעות לכל אזרח באשר הוא אזרח" הוסיף הח"כ הטרי.

    "פגשתי אזרחים רבים שיוקר המחיה הפך את חייהם לקשים מנשוא. פגשתי זוגות צעירים ומבוגרים שהמונח 'דיור בר השגה' הפך מבחינתם למילים חסרות פשר. אבל, רבותי חברי הכנסת, פגשתי עוד דבר: פגשתי אזרחים רבים והתרשמתי שרבים מאד בעם הזה, מעבר להבדלי גישה והשקפה ושייכות מפלגתית, מבקשים לשמור על מסורת ישראל. מבקשים שהחזות של המדינה – תהיה יהודית. הם רוצים שהילדים שלהם ידעו מה זו יהדות. חשוב להם שילדיהם ידעו מה זה 'שמע ישראל', מה זו שבת קודש, מה הם התפילין ומה היא המזוזה." כך גולדקנופף בנאומו הראשון.



    0 תגובות